Jurijs Čertoks FMJD preses sekretārs, KDF viceprezidents par nenotikušo maču sievietēm par pasaules čempiones titulu.


# Jurijs Čertoks 28.12.2020 17:09

  Maskavas neveiksme mačā par pasaules čempiona titulu izraisīja lielu rezonansi. Daudzi fakti mūsdienās patiešām izskatās vienkārši mežonīgi. FMJD, KDF un sevis vārdā es no sirds atvainojos Natālijai un viņas komandai par visām nepatikšanām un vilšanās reizēm, uzturoties Krievijā. Sākotnēji es plānoju ierasties Maskavā un tieši piedalīties spēles organizēšanā, bet decembra sākumā es saslimu. Trīs dienas pirms manas slimības, vienlaicīgi ar ielūgumu nosūtīšanu, es brīdināju Polijas pusi, ka sponsoru parakstītas garantijas vēstules nav un ka nedrīkst braukt, nenoslēdzot līgumus ar organizatoru. Galu galā parakstītais līgums ir nopietns pamats vērsties tiesā, ja tiek pārkāpti tā punkti. Tomēr mana vēstule tika ignorēta. Krāsains buklets un uzzīmēta tāme atsvēra veselo saprātu. Polijas komanda devās prom trīs dienas agrāk nekā plānotā ierašanās diena un ieradās tādā dienā, kad informācija pat vēl nebija nonākusi līdz robežsargiem (oficiālā  prasība par ierašanos jāpaziņo 10 dienas iepriekš, bet patiesībā sanāca 7 dienas). Jūs visi jau zināt, kas notika tālāk. Ar iepriekš minēto es nekādā ziņā neattaisnoju organizatoru rīcību, rupjību un maldināšanas faktus, ar kuriem Natālijai nācās saskarties. Man ļoti žēl, ka spēle, kuru gaidīja fani, nenotika. Jaungada vakarā es novēlu Natālijai ātri aizmirst visas nepatikšanas, labu veselību un jaunus sporta sasniegumus!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas