Guzela Georgijeva komentē par nenotikušo maču.


Guzela Georgijeva (Aleksandra Georgijeva sieva, vairākkārtēja Krievijas čempione, 2002.gada Eiropas čempione 100 l dambretē)  komentē par nenotikušo maču. Kā zināms Aleksandrs Georgijevs ir atteicies no mača, iespējams, ka naudas balva par mazu.Vai Covid-19 ir patiesais iemesls? Jo nesen vēl Georgijevs spēlēja FMJD pasaules čempionātā 64 l Turcijā, kur tā situācija ar Covid-19 nebija tā labākā . Kā redzams nīderlandieši ir uzstādījuši ultimātu par spēli ar FMJD atbalstu.   Bet nīderlandieši arī ir ar to rēķinājušies, ka Georgijevs varētu atteikties no spēles. Šis gadījums pēc komentāriem ir tāds, kad labā roka nezina, ko dara kreisā. Katrā ziņā līdzjūtēji gaida maču par pasaules čempiona titulu un to nevar atlikt nez cik ilgi, jo vasarā notiks jau jauns pasaules čempionāts, un tad jau vairs šī titula cīņa vairs nevarēs notikt.

# Guzel 29.12.2020 19:00 Es esmu nogurusi runāt tikai ar savu vīru, es to pastāstīšu visiem). Lai gan man ir minimāla informācija par to, ko es varēju no vīra “izvilkt”. Pati informācija, ka nīderlandieši plāno aizvadīt maču janvārī, manuprāt, bija ļoti negaidīta. Spēcīgas pandēmijas laikā un kad visi nozīmīgākie sporta notikumi pasaulē tiek atlikti vai atcelti. Tā ir pirmā lieta. Es domāju, ka tiešām šādos apstākļos ir ļoti grūti kaut ko plānot. Otrā lieta, ko dzirdēju, ir tā, ka sākotnēji jau nīderlandieši pieņēma, ka Georgievs atteiks maču, jo viņi bija ļoti koncentrējušies uz maču ar ķīniešiem. Manuprāt, ja čempions vai pretendents atsakās, tad nevienam citam nav tiesību spēlēt mačā.  Pasaules čempiona tituls tiek iegūts automātiski. Pretējā gadījumā var nonākt līdz situācijai, ka pirmie 10 atteicās un kā tad būs?  Pirmā spēlēs ar 11. vietu?  Kāds sakars ar to titulam? Vienkārši būs tā, ka otrais ieguva 11. vietu un nekas vairāk. Tagad vēl ir šis vīzu stāsts, kur “kaut kas var notikt  nepareizi”.  Turklāt, kā es arī dzirdēju, Sašam tika izvirzīts ultimāts neatkarīgi no tā, vai viņš spēlē, vai nē, pat nenoformējot līgumu, kuru viņš lūdza. Lai mača laikā nebūtu pārsteigumu, izmaiņu utt. Un jaunas prasības. Manuprāt, visu izdarīja Nīderlandes puse, lai Georgijevs no spēles atteiktos. Pirms stundas mēs ļoti spēcīgi strīdējāmies ar viņu. Bet, tagad es esmu viņa pusē, kā tam vispār vajadzētu būt. Ja Bomstra ir ieinteresēts kļūt par čempionu šādā veidā, es atzīmēju, ka tā nav pirmā reize, tad tā ir viņa darīšana. Es domāju, ka gan sieviešu, gan vīriešu mačus nemaz nevajadzēja plānot tik spontāni. Jā, Saša gribēja spēlēt šo maču, tieši ar šo pretinieku. Un bija  jau  sācis gatavoties. Nekā, acīmredzot, viņš kādu nobiedēja)) Tāds neuzvarams, un pietam arī sāk gatavoties … Glābiet)) Nu, vismaz labi ka  ne boksā. Bet bija patiešām biedējoši iet pret viņu viens pret vienu. Šī nav pirmā reize, kad esmu satraukta par šo visu. Jaungada vakars ir aptumšots, nepatīkams. Bet tomēr es ceru uz labāko, labo un novēlu visiem to pašu. Un atcerieties, ka galvenais ir veselība) Kā saka, jūs to nevarat nopirkt) Laimīgu Jauno gadu visiem!

# Guzel 29.12.2020 19:04 Acīmredzot Aleksandrs Georgijevs saprot vairāk nekā cilvēku lielākā daļa. 10 reizes par pasaules čempionu muļķi jau nekļūst. Kļūsti – dari to savā veidā) Piekrīti ultimātiem, nepiekrīti. Un mēs to apspriedīsim vēlāk. Ja tāds ir.

#Guzel 29.12.2020 19:06 Daļēji rakstīju ar emocijām. Bet, es neveikšu labojumus utt.

#Guzel 29.12.2020 19:13 Emocijas nav mazinājušās no neveiksmīgā sieviešu mača, jo vēlāk viss bija viegli izskaidrojams. Vienkārši rakstot rakstus vietnē. Kopš kura laika jautājumi sāka risināties, es to nokavēju. Es nepieņemu puses. Kā man šķiet, noteikti ir karantīna vai kaut kas ir ietekmējis)) Viņi visi vienlaikus nevar kļūt traki.

#Guzel 29.12.2020 19:14 Droši vien kāds tagad atspēlējas uz vīriešu maču. Uz atskaņām, kā saka)

#Guzel 29.12.2020 19:39 Un tomēr, kas ir interesanti, protams, ka ķīnieši spēlei gatavojās jau pusgadu, un mēs uzzinām, ka mačs tiek plānots tikai pirms pāris mēnešiem.

#Guzel 29.12.2020 19:50 Tagad mani nevar apturēt. Acīmredzot) Kopš kura laika tiek uzskatīts par normālu, ka organizatoram ir tiesības pieprasīt, izteikt ultimātus un absolūti neklausīt pretendenta viedokli? Galu galā, pēc mača sistēmas, cik atceros, Georgijevs sākotnēji nepiekrita. Bet viņi viņu pat neklausīja)) Vai nu tā, vai arī jūs atsakāties. Ir cilvēki, kas gatavi pārdoties par santīmu, un ir tādi, kas sevi ciena.

#Guzel 29.12.2020 19:55 Un tomēr es gribētu cerēt, ka organizatori spēs kaut kā vienoties ar Georgijevu. Lai gan, es nezinu, cik tas ir iespējams pēc visa, kas jau ir noticis. Jo tas tiešām būtu ļoti interesants mačs dambretes ziņā. Divi tik dažādi spēlētāji, spēcīgi un radoši. Pat būtu grūti paredzēt rezultātu.

#Guzel 29.12.2020 21:55 Varbūt es būtu kaut ko “oficiāli uzrakstītu FMJD” (viens no komentatoriem piedāvā uzrakstīt oficiālu protesta vēstuli), bet, diemžēl vai par laimi, es rakstīju šos komentārus tikai savā vārdā, nekonsultējoties un neprasot vīram. Ar ko es vēl viņu iespējams vēl apbēdināšu. Viņš visu izlemj pats, īpaši šādos jautājumos. Un, ticiet man, pēdējā persona, kurai viņš lūgs padomu, būšu es. Un viņš nekad nevienam neprasa padomu, jūs nezināt Sašu). Bet, es tiešām prasītu spēles atlikšanu,  bloķēšanu, karantīnas utt. dēļ. Vienīgā patiesība ir tā, ka nav zināms, kad tas viss beigsies vai samazināsies.

# Aleksejs Čižovs (Pana Imina treneris) 29.12.2014 22:54 Pans Imins iepriekš negatavojās spēlei ar Bomstru – viņš bija iesaistīts tajā pašā programmā kā citi manas ķīniešu grupas spēlētāji. Viņam nebija klātienes turnīru 2020. gadā, tāpat arī Bomstram. Viņš ir uzvarējis 2 vai 3 meistaru turnīros PlayOk, spēlējis Nāciju kausa izcīņā tiešsaistē, uzvarējis Ķīnas tiešsaistes čempionātā. Ķīnas federācija vēl nav pieņēmusi lēmumu par maču ar Bomstru. Ja Pans Imins atsakās, nākamais ir Valneris, kuram būs jānopērk tikai biļete.

# Precīzāk 29.12.2020 23:16 Guzel, tad kādi ir konkrētie atteikuma iemesli? – neskaidri spēles apstākļi? – necienīga attieksme? – problēmas ar vīzu? Rakstā norādīts viens iemesls – koronavīruss. Bet tas būs vēl vismaz gadu.

#Guzel 30.12.2014 00:56 Gan pirmais, gan otrais un trešais. Kā arī  iemesls – vīruss) Vai būs vēl viens gads? Tātad vajadzētu atlikt uz gadu. Olimpiskās spēles un citi pasākumi tiek atlikti, bet šeit  “deg”. Atvainojiet, es jau pateicu tik daudz, ka vairs nav ko piebilst. Ja nu vienīgi pats čempions kaut ko pasaka.

#Guzel 30.12.2020 01:03 Lai vismaz sākumā noskaidro, kurš ir pretendents). Pat pašai palika interesanti. Verbūt jāspēlē Georgijevs – Pans Imins spēle).

#Guzel 30.12.2020 01:24 Kāds iegūst titulu, spēlējot garus, smagus turnīrus. Piemēram, tāds bija pēdējais pasaules čempionāts vīriešiem. Un kāds vēlas, lai viņam tiktu piešķirts šis tituls bez cīņas. (atgādinājums – Georgijevs pats ieguva šādu pasaules čempiona titulu, kad Aleksejs Čižovs atteicās no spēles)

# Nepārliecinoši 30.12.2020. 02:01 Aleksandrs mēnesi bija Turcijā un nebaidījās no koronavīrusa, kur visi staigāja bez maskām. Vīza. Nīderlandieši dod iespēju iepriekš saņemt vīzu. Kāda ir problēma? Nosacījumi? Un kas īsti nebija skaidrs vai nederēja?

# Jurijs Čertoks 30.12.2020 03:29 Šī ir Aleksandra Georgijeva vēstule FMJD: Kungi, Komunikācijā par maču pamanīju daudz pārpratumu. Es rakstu par vienu lietu, un Jūs man atbildat par pavisam ko citu. Tas sagroza manus priekšlikumus un paziņojumu nozīmi. Acīmredzot problēma ir manā angļu valodā. Tāpēc, lai no manas puses izvairītos no semantiskām kļūdām, turpmāk es rakstīšu savā dzimtajā valodā. Ja jūs nerunājat krievu valodā, lūdzu, izmantojiet kvalificētus tulkus. Ja FMJD vēlas uzņemt maču Nīderlandē, tad spēle jāatliek uz nenoteiktu laiku – līdz tur visi ierobežojumi tiks atcelti. Kamēr šie ierobežojumi ir pamatoti sarežģītās epidemioloģiskās situācijas dēļ, nav iespējams veikt darbības, kas varētu kavēt šīs situācijas uzlabošanos. Pat ja tiek veikti visi drošības pasākumi, neko nevar garantēt. Piemērs tam ir daudzi sportistu inficēšanās gadījumi sacensību laikā un sagatavošanās laikā tām. Turklāt šādā vidē man nav iespējams spēlēt maču par pasaules čempiona titulu. Ir pāragri noteikt termiņus šajā absolūti neskaidrajā situācijā, jo neviens nezina, kā situācija attīstīsies. Ja nav cerību, ka situācija Nīderlandē uzlabosies, alternatīva varētu būt mača rīkošana citā valstī, kur nav ierobežojumu. Šīs ir iespējas, kurās mana dalība mačā ir iespējama pašreizējā situācijā. Tagad lēmums ir FMJD ziņā. Ja tiek pieņemts lēmums par spēles atlikšanu, jāsastāda un jāparaksta līgums. Par līguma nepieciešamību jau minēju vairāk nekā vienu reizi. Ar cieņu, Aleksandrs Georgijevs

#iespaidi 30.12.2020 09:35 Šķiet, ka Georgijevs nebija gatavs spēlei, kā nākas. Tāda sajūta. Ir pagājis gads bez pilna laika spēļu prakses. Pēc pirmā neveiksmīgā brauciena pēc vīzas  atrada oficiālu iemeslu lūgt spēli atlikt uz gadu. Kad tas acīmredzami netika sadzirdēts, jo vasarā jau plānots Pasaules kauss – viņš atteicās un nevienam neko nesaka … Tas, ka nīderlanlandieši vēlējās, lai viņš atsakās, ir blēņas. Varbūt kaut kur viņi diktēja noteikumus kā organizatori. Bet kādi tieši bija pārkāpumi? Viņi palīdzēja saņemt vīzu. Tika piešķirts balvu fonds. Uzņemšana Nīderlandē vienmēr ir līmenī.

#Guzel 30.12.2020 12:05 Jūs labāk palasiet kā Eiropā, tostarp Nīderlandē, koronavīrusa dēļ tiek ieviesti stingri ierobežojoši pasākumi. Saiti nelikšu, viss ir internetā. Pašiem nīderlandiešiem ir gandrīz aizliegts atstāt savu valsti. Lasiet, lasiet. Un nez kāpēc viņi gatavojās aizvadīt maču šādā gaisotnē. Ja datumi tiktu pārvietoti, vismaz līdz pavasarim, varbūt viss izdotos veiksmīgāk. Sieviešu spēle tika atlikta. Kaut vai citu iemeslu dēļ. Lai gan, es saku, arī tur koronavīruss traucēja. Kādam “bija slikti ar galvu” un acīmredzot kaudze citu problēmu.

#Guzel 30.12.2020 12:22 Un mums ir problēmas arī ar lidojumiem uz Eiropu. Un kur ir garantijas, ka tāpat kā pirms gada visas valstis nemaz neslēgs savas robežas)) Nīderlandē pilsoņiem “nav ieteicams” ceļot kaut kur vismaz līdz marta vidum) Tātad mums praktiski ir tāda pati situācija.

#Guzel 30.12.2020 12:27 Tie paši nīderlandieši varēja ierasties tajā pašā Turcijā. Bet nez kāpēc viņi to nedarīja. Tieši tur bija neliels, vairāk vai mazāk mierīgs “koridors”. Starp citu bija iespējams spēlēt maču. Tajā pašā laikā.

# Algimantas 30.12.2020 12:58 Es negribu būt slikts pravietis (par sieviešu maču rakstīju, ka maz ticams, ka tas tiks izspēlēts. Es tiešām negaidīju, ka tas vispār sāksies), taču Ķīnas dambretes spēlētājs diez vai ieradīsies Eiropā pandēmijas laikā. Citos sporta veidos (piemēram, bobslejā, skeletonā, citos) sacensībās Eiropā nav / gandrīz nav ķīniešu.

#Guzel 30.12.2020 13:49  Jūs zināt, kā to izdarīt pareizi, labāk utt. 🙂 Ja visi būtu atbildīgi vismaz par savu rīcību un lēmumiem, tad nebūtu haoss. Pasaules čempions ir oficiāli atbildējis. Lasiet iepriekš. Bez vārda / uzvārda arī tiem – un es neatbildēšu. Sazinieties ar citiem kā jūs.

#Guzel 30.12.2020 13:54 Kā jūs zināt, vai viņam bija “pilnvērtīga prakse vai nē”? Iespaidīgi jūs. Turklāt Georgijevs kļuva gandrīz par pasaules čempionu krievu dambretē. Vai arī jūs domājat, ka viņš gatavojas turnīriem, risinot “trīs gājienu” kombinācijas utt.? Varbūt tas ir vajadzīgs citiem, bet ne visiem.



Info: http://64-100.com/


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas