Atskaņas komentāros par nenotikušo maču sievietēm par pasaules čempiones titulu 100 l.


Komentāru apkopojums par nenotikušo maču sievietēm par pasaules čempiones titulu 100 l, kas noveda pie FMJD turnīru direktora Jaceka Pavlicka amata pamešanas.  Arī dod nelielu ieskatu no Krievijas puses. Neliela atkāpe: Natālijas Sadovskas treneris ir Baltkrievijas GMI Jevgenijs Vatutins, savukārt Tamāras Tansikkužinas treneri ir viņas vīrs Krievijas dambretes federācijas viceprezidents MI Jurijs Čertoks un 10 kārtējs pasaules čempions GMI Aleksejs Čižovs, kurš arī piedalās sarunās ar komentāriem.




Aleksejs Čižovs

 

 

KOMENTĀRI:

1.

# Ivans Trofimovs 18.12.2020 18:56 Aleksandrs Rastegajevs ir sporta meistars, spēlē galvenokārt dambreti 100. Esmu viņu daudzkārt saticis pie dambretes galdiņa. Pirms incidenta ar maču man nebija jautājumu par tā pieklājību, bet tagad ir jautājumi … Kā organizators, manuprāt, viņš ir vājš un nepieredzējis. Kā piemēru minēšu Eiropas 100 čempionātu, kuru Aleksandrs rīkoja Maskavā 2018. gadā. Tas bija Eiropas čempionāts ar rekordzemu balvu fondu …

# berserker 19.12.2020 15:59 Kāds bija balvu fonds, ja ne noslēpums?

# Ivans Trofimovs 19.12.2020 22:22 Tagad datus neatradu. Daži santīmi bija  …

2.

# Aleksejs Domčevs 18.12.2020 19:52 Žurkas gads – tāds viņš ir. Mans ievads paziņojuma rakstam nebija nejaušība. Bet nopietni – patiesībā galvenais notikušā iemesls ir ārkārtīgi zemais FMJD kā organizācijas līmenis. Viss pārējais ir tikai blakusparādības. Laba mīna tiek sagatvota tikai ar sliktu spēli. Zivis, kā jūs zināt, pūst no galvas. Tomēr es nepateicu neko jaunu.

# Tanja 18.12.2020 21:11 starp citu, video “prezentācijā ” par FMJD nebija ne vārda, bet Krievijas dambretes federācija uzņēmās atbildību youtu.be/yFGbUS-lQSY?t=28

# м 19/19/2020 07:49 Un kādā veidā Krievijas dambretes federācija uzņēmās atbildību? Un kā video korelē ar šo atbildību?

#Vasily Khristich 19.12.2020 15:22 Krievijas dambretes federācija ir atbildīga par spēles rīkošanu vismaz tā iemesla dēļ, ka tieši Krievijas dambretes federācija lūdza Krievijas Federācijas Sporta ministriju iekļaut maču vienotajā kalendāra plānā un vienlaikus garantēja ministrijai šī pasākuma rīkošanu augstā organizatoriskā līmenī (standarta nosacījums iekļūšanai vienotajā kalendāra plānā pēc federācijas iniciatīvas).

3.

# Edvards (Eduards Bužinskis) 19.12.2020 01:26 Tam, ka spēle nenotika, ir savi plusi. Pēc divu dienu sēdēšanas lidostā nebūtu normālas spēles. Pēc vēl divām gaidīšanas dienām tas pasliktinājās. Pat ja organizatori pēkšņi atrastu naudu par izmitināšanu un ēdināšanu un, iespējams, par zāles nomu, dalībnieku (un treneru) psiholoģiskais stāvoklis neatgriezīsies normālā stāvoklī. Spēle būtu nervoza ar daudz kļūdām, dalībniekiem neparastu. Secinājums ir acīmredzams. Organizatoram, sponsoram, balvu fonds vai vismaz puse no tā jāpārskaita uz FMJD kontu vienu vai divus mēnešus pirms spēles. Otrkārt – starp pusēm ir jāparaksta līgums, kur viss tiek plānots līdz konfiskācijai utt. Nevar būt vienošanās vārdos, goda vārdos. Un vēl … Man šķiet, ka visā šajā bija vēl citi nepārvarami apstākļi, kas joprojām atrodas aiz bēgošā laika priekškara …

# Aleksejs Domčevs 19.12.2020 01:31 Protams, būtu lietderīgi, ja Rastegajeva biedri un Krievijas dambretes federācija uzņemtos zināmu atbildību, viņi ir izgāzušies un apkaunojuši sevi. Bet kur bija galvenā organizācija – atkal FMJD? Kur ir organizatoriskā uzraudzība, kontrole un uzbūvētais juridiskais pamats? Pagalmā nav akmens laikmets. Vai tiešām nebija iespējams pieprasīt parakstītas un apliecinātas garantijas vēstules, uzlikt par pienākumu mēnesi pirms spēles sākuma pārskaitīt uz FMJD kontu vismaz 25% no solītā balvu fonda apjoma? Noslēdziet līgumu, tajā skaidri paredzot sodus organizatoriem, ja sacensībās notiek kļūme. Galu galā tik daudzas reizes jau ir sadedzinātas! Pagājušais 2019. gada pasaules vīriešu čempionāts Jamoussoukro joprojām ir prātā. Iedomājies – dambretisti (un tagad dambristes). FMJD domā, ka ir pietiekami uzticēt spēles organizēšanu par pasaules čempiona titulu ar nepieredzējuša organizatora mutiskiem solījumiem un vienu noslēguma skriceli?

#Sergejs Ivanovs 19.12.2020 01:37 Man ir aizdomas, ka pēc sastādītās tāmes puišiem siekalas tecēja un viņu smadzenes nedaudz izkusa. Ja vien vienā turnīra interneta vietnē ieguldīja  300 tūkstoši rubļu …

# Alemo (čekera pasaules čempions) 19.12.2020 02:17 Tātad biznesa shēma ir šāda: 1) FMJD ieceļ Krievijas dambretes federāciju, kas būs atbildīga par spēles organizēšanu un vadīšanu. 2) Krievijas dambretes federācija ieceļ Rastegajevu par izpilddirektoru, kurš ir atbildīgs par spēles organizēšanu un vadīšanu. 3) Rastegajevs ieceļ Artjomu par atbildīgo par spēles organizēšanu un vadīšanu. 4) Artjoms pasūta visus. Rakstiet – vai biznesa shēma ir pareiza?

4.

# Edvards (Eduards Bužinskis) 19.12.2020 09:30 Pāris frāzes no Natālijas atbildēm mani mulsināja ….. un pārsteidza. Ir arī neskaidrības. Droši vien ar laiku būs precizējumi.

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 10:18 Es nolēmu vispirms uzrakstīt par saviem iespaidiem, bet tad sapratu, ka viņu ir pārāk daudz, lai tos komentētu. Es teikšu tikai to, ka es nepiekrītu visam, ko Natālija rakstīja.

# Veterāns 19.12.2020 12:16 Aleksej, bija vērts konkrēti pateikt, ar ko nepiekrīti  Natālijai. Pretējā gadījumā tas ir nepamatoti, neētiski un palielina dambretei nodarīto kaitējumu.

# Natalia (Natālija Sadovska)  19.12.2020 11:52 Nu tad uzrakstiet Alexej Chizhov. Gribu arī zināt, kur es nepareizi domāju un kļūdījos. Jūs taču bijāt Tamāras un Rastegajeva tuvumā un droši vien visu sīki zināt.

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 13:26 Natālija, Rastegajevs savas neveiksmes rezultātā zaudēja vairāk nekā mēs, jo tagad viņa kreditoriem būs pienākums atlīdzināt izdevumus no viņa. Manuprāt, jūs esat viņu iedzinis nepatikšanās, nesākot spēli, kamēr neesat saņēmusi  savas likumīgās prasības. Ja atklāšana būtu notikusi, ieradušies pašvaldību un televīzijas pārstāvji, sākusies spēle, iespējams, ka mačam būtu palīdzēts. Tāpat tika panākta vienošanās ar Maskavas un Sanktpēterburgas valdībām. Bet tas ir tikai iedomāts labs scenārijs.

5.

# Artem 19.12.2020 12:38 Secinājums ir tāds, ka dalībnieki brauca bez jebkādām garantijām, bet ar cerību, ka viss būs kārtībā. Cerības pazuda. Bet daudz naudas jau iztērēta par 2 dalībnieku, 2 treneru, tiesneša ierašanos, sekundantiem. FMJD tos segs no FMJD budžeta, kas sastāv no citu spēlētāju iemaksām … Dažu cilvēku neprofesionālo darbību un zaudējumus no šīm darbībām segs citi cilvēki. Tāds lēmums. Vajadzēja apsēsties, vienoties par trūkstošajām izmaksām un spēlēt. Un nenovest Artjomu līdz emocionālam sabrukumam).

# Edvards (Eduards Bužinskis) 19.12.2020 12:47 Protams, nav īsti svarīgi, kurš runā, Tamāra vai Aleksejs Čižovs (kā visi saprata, viņš bija treneris un sekundants šajā neveiksmīgajā mačā). Būtu interesanti paklausīties.

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 12:52 Ivan, es nerakstīšu rakstu, es varu atbildēt uz jautājumiem. Artjoms samaksāja par viesnīcu ar brokastīm – vismaz 6 istabas, par zāļu īri (atklāšanai un spēlēšanai), par pārraidēm Match-TV. Tas ir tas, ko viņš teica. Viesnīca bija rezervēta, visi numuri tika sarunāti pēc grafika. Kavēšanās dēļ Natālijai nācās pārcelt atklāšanu no otrdienas uz ceturtdienu (trešdien nebija zāles). Daži viesi tomēr nāca un apsēdās ar mums restorānā. Atklāšanu nācās atlikt, jo vispirms bija vajadzīgs covid tests ar pielaidi – tas tika nodots otrdien. No ceturtdienas atklāšana tika pārcelta uz sestdienu, jo Pavlickis uzstāja, ka no rīta jāspēlē, un notika paslīdēšana. Ceturtdien tikai Vatutins ieradās izlozē un apstiprināja, ka viņi spēlēs tikai pēc parakstītā līguma, samaksas par ēdienu un jaunu biļešu iegādes no Maskavas. Pirmās 2 prasības ir diezgan loģiskas, un biļetes, manuprāt, atrodas nepareizajā adresē, jo tās sākotnēji iegādājās dalībnieki paši.

# Ivans Trofimovs 19.12.2020 13:04 Paldies par papildinājumu, Aleksejs Rudolfovič! Attēls tagad ir skaidrāks. Bet organizatoru sēkļi paliek. Natālija viņu vainas dēļ divas dienas nokavēja. Līgums (kaut arī bez biļetēm) bija jāparaksta. Kāpēc organizatori nedevās divpusējās sarunās, bet ietvēra Artjoma monologu?

#Vatutin (Jevgenijs Vatutins) 21.12.2020 22:44 Loģiskāk ir Štirlica rīcību novērtēt, zinot, kas viņš ir.Varbūt vajadzēja spēlēt 15. datumā, jo Natālija 14. “atlaidās”. Ideja iegādāties jaunas biļetes pašiem viesiem iekļaujas notikušā izklāstā. Ljoša, vai tu gāji uz avio kompāniju vietnēm, vai skatījies cenas un pieejamību?

# 30000 19.12.2020 12:57 Jā, ja pat no 30 000  atņem pāris tūkstošus eiro, lai visu segtu, arī pienācīga summa paliks. Turklāt tur atradās pats Maggi. Un Ņikitins dzīvo Maskavā. Bija viegli visu atrisināt. Un pieprasīt no Rastegajeva to, ko viņš to nevar dot. Nu viņš izmisuma dēļ atveda Artjomu .. Un starp citu, kāpēc mačā nebija neviena FMJD ierēdņa? Nekārtība vispār. Lasiet Domčevu par zivīm … Šķiet, ka FMJD mēģina parādīt, kā viņi centās palīdzēt, un pie visa vainīgs ir Artjoms …

Ivan Trofimov 19.12.2020 13:08 Bet kā ar FMJD prezidentu Janeku Maggi? Diezgan oficiāla persona. Ja Rastegajevs nevarēja nodrošināt savu saistību izpildi, viņam to nācās atzīt un atvainoties, bet faktiski Aleksandrs katru dienu deva jaunus solījumus … Bet par Ņikitinu es piekrītu. 

# Aleksejs Čižovs 19.12.2014 14:01 Par Rastagajevu. Varbūt pareizāk būtu teikt: “… viņam nācās to atzīt un atvainoties, ņemt aizdevumu, atdot sponsoriem jau iztērēto naudu un nemēģināt glābt maču”

#Aleksejs Čižovs 19.12.2020 13:06 Piebildīšu arī par Sanktpēterburgu. 14. decembrī, ierašanās dienā, sponsors nosūtīja rakstisku atteikumu. Par šo naudu bija paredzēts nodrošināt balvu fondu un Sanktpēterburgas spēles daļu. Kā izeja tika ierosināts spēlēt Maskavā, poļiem, lai nopērk biļeti uz Sanktpēterburgu, kur viņi iekāps jau nopirktajā lidojumā, FMJD nodrošinās balvas. Patiesībā ceturtdien nebija nevienas spēles. Tas ir  mača Maskavas daļas sākuma atlikšana bija saistīta ar Sanktpēterburgas daļas izgāšanos. Zāle vai grafika izmaiņas bija jaapmaksā. Spēle nesākās. Tā radās konflikts, kur es nebiju klāt.

# Morāle 19.12.2020 14:07 Nav jēgas apspriest Rastegajeva, Artjoma utt. morāles īpašības. Juridiski – viņi nedeva nekādas garantijas. Kur ir pozīcija, kas izskaidro spēles apstākļus? Tika nodrošinātas biļetes un viesnīca. Un, ja Tamāra apsēstos pie galdiņa, tad Natālija saņemtu nulli. FMJD starp citu, ir jākompensē Artjomam veltīgi iztērētā nauda) Pēc A.Čižova atbildes izrādās, ka sākumā atbildīgo personu pārstāvētais FMJD nekontrolēja līgumu parakstīšanu. Un, kad izrādījās, ka nav naudas, Natālijas menedžeris un nepilna laika FMJD turnīru direktors izvirzīja smagus nosacījumus, kurus nebija iespējams izpildīt … un mačs nenotika. Protams, morālā atbildība ir Krievijas pusei, bet juridiski viss ir FMJD…

#Edvard (Eduards Bužinskis)19.12.2020 14:07 Es joprojām to nesapratu; Kurš, pēc Alekseja Čižova domām, ir vainojams spēles neveiksmē? Kas un kā? 19.12.2020 14:32 Pēc šeit rakstītā izrādās, ka pēdējās sarunas laikā abi treneri nebija klāt (ar neķītrībām un apvainojumiem) Kāpēc? Treneris, manā izpratnē, ir aizsargs, pat miesassargs un kapteinis, un viņam līdz pēdējam jāatrodas uz grimstoša kuģa tilta .

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 15:10 Pulksten 11, pēc izlozes, mums teica, ka Artjoms nāks pēc 2 stundām. Mēs gaidījām līdz pulksten 19, un tad mēs nolēmām, ka nekas nenotiks, un es devos uz savu darīšanās. Artjoms ieradās plkst. 20, tad es nebiju pieejams un nezināju par skandālu. Atgriezos ap pulksten 9 un satika prom ejošos dalībniekus. Pēc dalībnieku teiktā, Jevgeņijs bija sapulces sākumā un pēc tam aizgāja.

#Vatutin 21.12.2014 22:36 Es izgāju koridorā, jo man nav pienākuma klausīties man nezināmas personas rupjībās. Turklāt var būt nepieciešamība sazināties ar Pavlicki vai policiju. 

# Ivans Antoņenko 22.12.2020 12:08 Jevgenij, saki, lūdzu, vai šajā draudīgajā situācijā tev izdevās izsaukt policiju? Vai varbūt jūs piezvanījāt uz vietējo viesnīcas apsardzi?

#Vatutin 22.12.2020 15:01 Es redzēju visus no gaiteņa. Kas gribēja iziet ārā, izgāja bez šķēršļiem. Tas nenonāca līdz slaktiņam, tāpēc es neizsaucu policiju. Saskaņā ar Minskas koncepcijām policija var būt atšķirīga.

Natalia (Natālija Sadovska) 19.12.2020 14:34 Ziniet, Jaceks var to apstiprināt, ka es gribēju spēlēt un jau samierinājos ar sliktākiem nosacījumiem. Tas ir, lai atdod zaudēto naudu un iedod 20 Eur dienā, lai mēs varētu pusdienot un vakariņot. Problēma ir tajā, ka viņi nemēģināja atrast kompromisu. Mēs domājām, ka ceturtdien vakarā mūs aicina, lai atrastu kompromisu, bet beidzās tas kā beidzās. Alekseja Čižova diemžēl paša sapulcē nebija. Viņš atnāca tikai tad, kad es jau gāju prom raudādama. 

6.

#Passing 19.12.2020 17:01 Es domāju, ka, ja Sadovska negribētu spēlēt, viņa būtu devusies nākamajā lidojumā prom un nebūtu gaidījusi gandrīz divas dienas lidostā, lai viņai ļauj šķērsot robežu! Tas kaut kā izskatās dīvaini, vissvarīgākajā tikšanās reizē ar Artjomu visi vīrieši aizbēga savās darīšanās, ļaujot visam plūst pašam no sevis. 

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 21:20 Sadovska nevarēja aizlidot, nākamais lidojums atpakaļ bija pirmdien pulksten 16’30. Pirms iespējamās deportācijas bija atlikušas četras stundas, taču organizatori aktīvi risināja šo problēmu. Tas ir pārāk daudz par “vissvarīgāko” tikšanos. Acīmredzot Artjomam bija svarīgākas lietas, kas jādara, ja viņš tur nokļuva uz plkst. 9. Ja viņš vēlētos atrast kompromisu, viņš to varētu izdarīt, pat nepārvietojot kārtu. Izloze nenotika pulksten 11,partija bija paredzēta pulksten 12. Acīmredzot viņš nesteidzās un visu izlēma pats. Kāds ir viņa patiesais statuss, joprojām nav zināms, viņš nekādā veidā sevi neidentificēja un nepieteicās.

# Aleksejs Čižovs 19.12.2020 21:44 Varbūt es ne visai skaidri izteicos par Artjomu. Viņš teica vienkāršā tekstā, ka nevēlas nevienu pazīt, un viņam arī tas nav vajadzīgs. Tajā pašā laikā viņš finansēja dažus izdevumus Maskavas daļā. Tas ir  iedeva naudu, bet tas nenozīmē (un neizslēdz), ka viņš bija sponsors. Ar kādiem nosacījumiem un kādam nolūkam tas notika, zina tikai Rastegajevs.

#berserk 19.12.2020 22:10 Aleksej, vai pats kontaktējāties ar Artjomu?

# Aleksejs Čižovs 20.12.2020 09:02 Jā, viņš atrisināja jautājumu par manu izmitināšanu viesnīcā. Viņš man, jauns puisis, neizraisīja nekādas aizdomas, viņš izturējās adekvāti. Mana rezervācija tika atcelta, un tāpēc es pats samaksāju par pirmo nakti, jo bija pulksten 1:00 naktī un es gribēju gulēt. Nākamajā dienā nauda man tika atgriezta. Arī Vatutinam bija līdzīgas problēmas ar reģistrēšanos, tikai ar ar naudas atgriešanu viņam bija kavējumi .. Varbūt šīs rezervācijasatcelšanas ir saistītas ar novēloto dalībnieku ierašanos. Par Natāliju ir skaidrs, ka, ceļojot ar vīzu, bija drāma, un ar to nepietika. Turklāt pati vīza no organizatoriem prasīja daudz pūļu, kā arī vēlāk atrisināja jautājumu uz robežas. Pārsteidzoši, kad viņa saņēma vīzu, viņa netika brīdināta, ka viņai joprojām ir jābūt sarakstā uz robežas. Nē, es to uzsvēru Sporta ministrijā, kad šis saraksts tika veidots. Vatutins brauca pa riskantu sauszemes ceļu un tika izsēdināts  pie robežas ciematā, kur nebija neviena, ar ko runāt. Otro reizi caur Šeremetjevu viņam nebija problēmu.

#Vatutin 21.12.2020 22:31 FSB atļauja Natālijai bija (pamatojoties uz Čertoka dokumentiem) – kāpēc viņu neielaida, nav skaidrs. Kāpēc mans variants autobusā ir riskantāks nekā Natālijas lidmašīnā? Otro nakti gulēju mājās. Airātam un Janekam nebija problēmas ar  robežas šķērsošanu atšķirībā no Natālijas. Kā tas ir iespējams?

# Viesmīlība 19.12.2020 22:42Lai arī  FMJD nenovērtēja līgumu un tā tālāk. Bet kā ar morālo pusi? Polijas dalībnieks organizatoru vainas dēļ divas dienas dodas uz spēles vietu un lidostā guļ uz soliņiem. Viņas treneris tā paša iemesla dēļ arī tikai otrajā mēģinājumā nonāk Maskavā. Tad izrādās, ka naudas balvas nav – šoks! FMJD, mēģinot novērst savu trūkumu, dod kārtīgu summu. Nu, piedzīvojums nebeidzas … Natālijai tiek likts pašai samaksāt par ēdienu un pašai iegādāties biļeti atpakaļ. Kur ir cieņa? Un beigās viņi to nolamāja … Par šādu attieksmi vismaz kāds no Krievijas puses vispār atvainosies? Kopumā Natālijas atteikšanās spēlēt ir diezgan loģiska. It īpaši mačā, kur katram sīkumam ir nozīme. Bet par šādu uzņemšanu .. skumji … 

7.

# Ivans Trofimovs 20.12.2020 11:04 Uzzinot par spēles atcelšanu, Jevgeņijs Atarovs vietnē Facebook ierakstīja šādu ierakstu: Iļja Gorodeckis reiz teica, ka viņš mani neuzskata par profesionāli tikai viena iemesla dēļ: es atkal un atkal nonāku kaut kādās idiotiskās biznesa attiecībās. Tad “uzmet” viens partneris, tad otrs, tad trešais. Lūk, es par to atkal pārliecinājos … Pirms pāris mēnešiem man piedāvāja būt preses atašejam pasaules dambretes  čempionāta mačā. Es mazliet pazinu šo pasauli un vismaz neredzēju neko grūtu – uzdevumi, kas man bija jāveic, neatšķīrās no tiem, kurus es daudzkārt biju atrisinājis šahā un citās jomās. Bija laiks, tāpēc es piekritu un sāku strādāt ar Rastegajeva kungu, kā parasti, pārpilnībā izpildot visus līgumus. Mani pienākumi ietvēra darbu ar presi, man bija jānodrošina plašsaziņas līdzekļu iesaistīšanās un jāorganizē  kampaņa, jāizveido vietne, jāvada preses konferences … Pirmajā sanāksmē tika noteikti pienākumi, otrajā – termiņi un konkrēti rīkojumi. Kad jautāju par naudu, es dzirdēju: “Mēs esam gandrīz visu izlēmuši, vairākas bankas ir gatavas dot naudu. Tas ir vairāku dienu jautājums.” Nu, labi, es uztaisīju prezentāciju tām pašām bankām, aprakstus, scenārijus visiem posmiem un gandrīz atklāšanas un noslēgšanas ceremonijām, pat oficiālās veidlapas melnrakstu. Visbeidzot no manas pildspalvas iznāca provizoriska tāme ar pamatojumu tām pašām bankām visu sakošļāt no sākuma līdz beigām. Nedēļu vēlāk. Tad otro, trešo… Kad jautāju par lietu stāvokli, vai  nepieciešama kāda mana palīdzība, es dzirdēju to pašu: viss jau ir parakstīts, dienu no dienas būs nauda, ​​neuztraucieties. Es nevaru teikt, ka man šķita, ka kaut kas nav kārtībā, bet es teicu: vispirms izlemiet pirmās prioritātes jautājumu, un tad mēs runāsim par pārējo. Bet atcerieties: divas dienas pirms spēles sākuma , ja kavēsiet un neinformēsiet, Jūs neiegūsiet nekādu presi, nekādu kampaņu un neviens nezinās par jūsu pasākumu, pat ja jūs tajā iemetīsit miljonu dolāru. Viņi paskatījās uz mani mazliet savādāk: kā ir, kādas šaubas varētu būt, mēs garantējam. Jā, protams. Kopumā laiks pagāja, taču situācija nekādā veidā nemainījās. Gandrīz formāli sastādīju Rastegajeva numuru, vaicājot, kā iet? Viņš, it kā speciāli gaidot manu zvanu, sāka aizmidzināt ar grandiozās sagatavošanās detaļām un  ar obligātu bravūrīgu secinājumu: drīz būs nauda. Aha! Svaigi aizdevumi, bet grūti noticēt … Vēl vairāk. Ieceļot jaunus datumus, topošais organizators tagad sāka iecelt jaunus cilvēkus. Tieši uz tām pozīcijām, kuras man iepriekš bija “uzticētas”. Kas tur ir – viņš mani svinīgi iepazīstināja ar kaut kādu organizatorisko komiteju. Acīmredzot tam vajadzēja mani iespaidot. Kas man pēkšņi kļuva nepareizi? Tas izrādījās diezgan drīz. Izrādās, ka es “visu daru slikti”, man ir jāpārstrādā un, ka nevar  uzticēt tik varīgu darbu tik bezatbildīgai personai, kāds es esmu. To darīs citi, atbildīgi. Jo, redziet, es esmu nolēmis nopelnīt naudu uz šo maču. Nopelnīs tikai tie, kuriem vajag un tik daudz, cik nepieciešams. Smiekli un tikai … Tomēr eman jau viss bija vienalga. Rezultāti parasti runā par cilvēka darba kvalitāti, un Rastegajevam tie bija ne tikai nulle, bet drīzāk pat negatīvi, kas kļuva skaidrs drīz. Mačs, par kuru “drīz tiks piešķirta nauda”, protams, cieta neveiksmi – pat atklāšana nenotika Maskavā, nemaz nerunājot par visām mokām, kuras piedzīvoja poļu dalībniece. Un “organizators” viņus ne tikai pievīla un uzmeta naudas dēļ, bet arī meta ar dubļiem. Viņi par to atklāti runāja, ne bez šausmām un nožēlas … Kāpēc šis ieraksts? Acīmredzot,skaidrs, ka lai saņemtu naudu par savu darbu – no beigta ēzeļa pat ausis nedabūsi. Es tikai vēlos brīdināt savus kolēģus žurnālistus, citus organizatorus, baņķierus un visus citus: nedod Dievs, ka jums ir vismaz kaut kādi darījumi ar Aleksandru Rastegajevu. Es droši vien nerakstītu šo ierakstu, ja cilvēks nekļūtu personīgs un pēkšņi sāktu spriest par lietām, par kurām viņam nav ne mazākās nojausmas … Kā parasti, žēl tikai par velti pavadīto laiku.

8.

# Ivans Trofimovs 23.12.2014 21:16 Šeit ir divi svarīgi citāti no Jaceka stāsta:

Citāts:Mēs sastādām ārkārtas plānu, lai FMJD būtu 30 000 eiro maksājuma garantētājs

Citāts: Ceturtdienas rīts. Drīz tika atklāts, ka spēles direktors nolēma, ka FMJD garantijas ir tikai skaidra nauda, ​​kas viņam būs, un ka FMJD tās maksās No tiem izriet, ka FMJD 30 000 eiro piedāvāja tikai uz kredīta, nevis tikai deva, lai glābtu maču.

# Aleksejs Čižovs 24.12.2014 06:15 Mēs sapratām, ka FMJD sniedza garantijas balvu fondam. Runa nebija par šīs naudas ieskaitīšanu organizatoru kontā, iespējams, ka balva tiktu tieši spēlētājiem. Tā bija izeja dalībniekiem, taču tā nevarēja noslēgt Rastegajeva neveiksmi ar sponsoriem. Ja Sanktpēterburgas sponsors garantēja balvas un organizatoriskos izdevumus, taču 14. decembrī atteicās (šāds datums bija vēstulē, kuru Rastegajevs parādīja dalībniekiem), tad problēmas radās ar mača otro daļu. Tam nebija nozīmes ne Maskavā, ne Sanktpēterburgā, taču vajadzēja papildu naudu. No tā izriet acīmredzama vēlme spēli pabeigt Maskavā, kur bija vismaz viesnīca un zāle.

 

Info: http://64-100.com/


Komentāri

  1. Sveiki visiem, esmu zaudējis naudu tik daudzām kompānijām, kuras ir uzdevušās par īstiem aizdevējiem, bet visas manas pūles ir bijušas veltas, esmu zaudējis vairāk nekā 35 000 eiro viltus aizdevējiem, kuri apgalvo, ka viņi nav. Līdz brīdim, kad mans draugs iepazīstināja mani ar īsto aizdevēju, ar kuru es sazinājos, un es veiksmīgi saņēmu no viņa aizdevumu tikai 48 stundu laikā, es ieteiktu ikvienam, kurš meklē aizdevumu, bez bailēm sazināties ar viņiem pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst
  2. Es nebiju pārliecināta par likumīga aizdevēja saņemšanu tiešsaistē. Bet, kad vairs nevarēju segt parādu, mans dēls gulēja slimnīcas gultā, lai veiktu operāciju, kas prasīja milzīgu naudas summu, un man vajadzēja arī nedaudz naudas, lai pārfinansētu un iegūtu labu. home.es meklēju palīdzību pie draugiem un, kad vairs nebija nekādu cerību, nolēmu meklēt kredītu internetā un atradu LAPO MICRO FINANCE ar 2% procentu likmi un uzreiz piemēroju savus datus, kā norādīts. 48 stundu laikā pēc mana pieteikuma saņemšanas viņi piešķīra manu aizdevuma summu bez slēptām izmaksām, un es varēju parūpēties par sava dēla medicīnas rēķiniem, atjaunot īres rēķinu un nomaksāt parādu. Ieteikšu ikvienam aizdevuma meklētājam sazināties ar LAPO MOCRO FINANCE ar ( lapofunding960@gmail.com ).
    Whatsapp +447883183014

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas